Müügitingimused

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad veebipoest (k.a Barolo Mööbel facebooki leht) kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Valitud teenuse puhul lisandub hinnale tasu kauba tuppatoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Hinnad on eurodes ja neile ei lisandu käibemaksu.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda valikus olevate makselahenduste abil.

– Tasumine Maksekeskuse kaudu 
Kui valite makseviisiks “Maksekeskus” on teil võimalik otse tellimuse eest tasuda ning tellimus läheb töösse seega kohe peale Maksekeskuses ülekande teostamist. Pärast raha laekumist loetakse ost sooritatuks ja  kinnitus koos tarneinfoga saadetakse Teie poolt märgitud e-posti aadressile

Barolo OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le

Maksekeskus AS keskkonna kaudu on võimalus tasuda kasutades järgnevaid pangalinke: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID.

Tellimust saab teostada ka meie Facebooki lehel klienditeenindaja kaudu.

Leping jõustub peale tellimuse kinnitamist telefoni teel alates kinnitusmeili kättesaamisest.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tarneaeg ja transport

Igal tootel on erinev tarneaeg. Laokauba tarnime kliendini üldjuhul 1-7 tööpäevaga, teiste toodete tarneaeg on 21-28 päeva. Maksimaalne tarneaeg on 60 päeva.  Võimaluse korral lühendame tarneaegu. Täpset toote tarneaega võite soovikorral küsida meie klienditeenindusest.

  • Kõik tellimused tarnitakse üle Eesti teie koduni (kaubikuga ligipääsevate kohtadeni). Transpordi maksumiseks on mandril 24.99 EUR (v.a kampaaniad ning erikokkulepped).
  • Tartus ja Tallinnas tarnitakse kõik tellimused, mille maksumus on üle 150 €, ukseni tasuta. NB! Postiindeks peab algama numbriga 1 või 5 ning tarneaadress peab ka selles piirkonnas asuma. Juhul kui tellimuses esitatud aadress ning tegelik tarnneaadress erinevad, siis on Barolo OÜ’l esitada arve tellimuse transpordi eest.
  • Tellimused, mille maksumus on üle 600 €, tarnitakse teie koduni tasuta.
  • Lisateenusena on võimalik juurde tellida tuppatarne teenus. Meie kullerid sõidavad üksinda seetõttu on
  • Enamus meie mööblist tarnitakse lahtivõetuna pakendites. Kokkupanemise juhendid on mööbliga kaasas.

Helistame teile üks päev enne tarnet, et teavitada täpsem saabumisaeg.

Tingituna tellimuste vähemusest saartele võib kujuneda tarneaeg oodatust pikemaks. Mööbel tarnitakse koheselt kui marsruut on täitunud. Informeerime iga tellimuse tarne osas eraldi.

Tellimuse tarne algusajaks loetakse tellimuse kinnitamise kuupäeva. Tellimuse kinnitamisest teavitakse teid ka email ja telefoni teel. 

Tellimust vastu võttes palun kontrollige saabunud kaup üle ning allkirjastage tarnepaberid. Juhul kui märkate pakenditel olevaid kahjustusi, siis palun teavitage sellest kullerit ja lisage märge tarnepaberitele. Juhul kui märkasite kahjustusi peale tarnet, siis palun võtke meiega ühendust.

 +372 539 539 33 või saatke email info@barolo.ee. 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kaup tuleb tagastada originaalpakendis.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mis tuleb saata info@barolo.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@barolo.ee

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.